24 Şubat 2016 Çarşamba

Deterjan içermeyen temizleme jeli; Bioderma


Bioderma sebium temizleme jeliyle yüzünüzü yıkayın ve sonra yüzünüzün nasıl nefes aldığını hissedin.
Tabi nefes almasının sebebi gozenekleri etkin bir şekilde temizlemesi. Gozenekler temizlendikten sonra açılacağı için sıkılaştırıcı tonik kullanmanızı öneririm. (Benim gibi büyük gozenekleriniz var ise)

Kokusu bir harika yüzümü zevkle yikiyorum ve cildim resmen hafifliyor. Aynada gözle farkedilir bir temizlik sağlıyor. Kullandigimdan beri sivilcelerimide hafifletti.
Ben 1 alana 1bedava kampanyasıyla aldım. Bir tanesini ben deneme amacli aldim bir tanesinide arkadaşıma verdim. Ve almaya devam edicem siz alınca vermeyin kimselere çünkü çok memnun kalacaksınız, pişman olmayın :)
Birdahakinede arkada saklanan diğer üründen bahsedeceğim size :)
Hoşçakalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder