24 Şubat 2016 Çarşamba

Istanbul/Tuzla Viaport Marina Gezim

Size Istanbul Tuzla Viaport marinadan bahsedeceğim.

 Uzun zamandır gitmek istiyordum. Havayı da dün cayır cayır sıcak bulur bulmaz attik hemen kendimizi tuzlaya :)

 Gerçekten çok şık ve güzel bir ortam giyecek , yiyecek adına aklınıza gelen bütün markalar var. Yüzlerce mağaza.
 Üstelik koskoca da bir lunaparkı var. Oraya giremedigim için fotoğraf alamadım çünkü bakimdaydi. Birde buz pateni vs. yapmışlar ah birdahakine mutlaka orayada gireceğim. :)
 Tüm gününüzü sıkılmadan gecirebileceginiz bir ortam; eğlence, alışveriş, yemek ve masmavi suların yanından güzel yürüyüş hemde herşey açık ortamda mevcut. Diğer kapalı avmler gibi sıkıcı değil...
 Tavsiye ediyorum. Gitmeyenler güzel güneşli bir havada ayarlayın mutlaka :)
Sevgilerimle ...
Limon'dan ...

6 yorum:

  1. bende çok sevdim burayı çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun ve kalıcı olsun bloğun.Tuzla viaport gerçekten tavsiye edilesi bir yer bende çok beğeniyorum ah bir de yat olsa:)) Blogunun isminide çok beğendim..

    YanıtlaSil
  3. Yatimiz olsa daha bi güzel olurdu tabii ;) teşekkür ederim canım ınş. Begenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR LİMON ÇİÇEĞİ BENDE GİTTİM AMA COK BERBAT BİR GÜNÜMEMİ GELDİ NEDİR PEK BEĞENEMEDİM BU YAZ İNŞALLAH ŞÖYLE ALICI GÖZÜYLE Bİ GEZEYİM :) BLOĞUMA BEKLERİM SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldin bile blogunuza :) bencede bidaha gidin tavsiye ederim :)

      Sil