25 Şubat 2016 Perşembe

Neutrogena nemlendiriciler deneyimim



Merhaba, bugün de size neutrogena nemlendiricilerinden bahsedeceğim.
Solda gördüğünüz yüz için.  Sağda gördüğünüzde bütün cildinize kullanabileceğiniz bir nemlendirici.
Öncelikle şunu bilmeliyiz ki yağlı cildinde neme ihtiyacı vardır. Yağ ile nemin bir alakası yoktur.
Evet yağlı cildi için nemlendirici arayışı olanlar, bu ürünle arayışınız son bulabilir. 
Neutrogena OİL-FREE MOISTURISER Yüzü yağlandirmadan hatta matlaştırarak nemlendirme özelliğine sahip.
Her cilt her ürüne aynı tepkileri vermez ama ben cok memnun kaldim denemeye değer ve uygun fiyatlı bir ürün.
Diğeri ise neutrogena hızlı emilen bakım kremi vücudunuzda tüm cildinize uygulayabileceginiz gerçektende hızlı emilen yağlı vıcık vıcık his birakmayan bir krem hergün yüzünüz de dahil tüm vücudunuza uygulayın yani yüzünüze derken bu krem de yağlı ciltler hariç. Yağlı ciltlerin ki yukarıda yazdığım unutmayın. 
Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. güle güle kullann şuracık :)

    YanıtlaSil
  2. Gelin derken bak gelmeye basladik bile :) ben kuru cilde sahip olmama ragmen bu urunu severek kullaniyorum.takibe aliyorum bende bloguma beklerim.
    Bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :) teşekkürler bende takipteyim zaten :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun bloğunuz, kolaylıklar diliyorum.
    Takipteyim, bende beklerim. Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun takibimdesiniz bendende cok sevgiler :)

      Sil
  4. Yağsız nemlendirici epeydir aklımda bir türlü fırsat bulamadım bu yazı iyi geldi :) blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil