14 Mart 2016 Pazartesi

Havuç Topları

Merhabalar
Havuçla ilgili herşeyi seviyorum ben.
Salatasini tatlisini tuzlusunu her türlüsünü severim :)
Şimdiki tarifim de havuç topları olacak.

MALZEMELER

5 adet havuç
1 paket petibör biskuvi
1 kaşık margarin
1 bardak ceviz
6 yemek kaşigi toz şeker
Hindistan cevizi 

YAPILIŞI

Havuçları rendeleyip bir tencerede margarinle beraber suyunu çekene kadar kavuralım. İsterseniz tereyagda ekleyebilirsiniz. Havuçlar piştikten sonra cevizleri ezelim ve havuçlarin icine katip 1-2 dk daha kavuralim. Ocagı kapatip havuç çok sogumadan petibörünüde katip yoguralim. Yogurulan harcı ceviz buyuklugunde toplar haline getirip yuvarlayalim. Yuvarladigimiz her topu hindistan cevizine bulayalim. Kurdanlar gecirerek servis edelim. Afiyetler olsun :)

15 yorum:

  1. ellerine sağlık canım, güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. ah çok severim ben de bunu. ellerine sağlık canım. Havuç ta maşallah herşeye yakışıyor yemeklere keklere kurabiyelere salatalara :) sevgiler ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok severim ben bunu, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Bende havucu her türlü severim :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Bende havucu her türlü severim :)

    YanıtlaSil
  7. Misafirlere en sık yapılan aperatiftir bizde elinize sağlık. Yeni tarifleri merakla bekliyor olacağım. Takibe aldım bana da beklerim :) yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canimm gelmemmi hemen geliyorm :)

      Sil
  8. Slm :) Blogunuzu mimledim. Dilersen etkinliğe katılabilirsin:) http://incimisali.blogspot.com.tr/2016/03/bir-mim-yazs.html Blogumda yazımı görebilirsin canım başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslm canimmm hg cok tesekkurler bende yapacagim kisa zamanda :)

      Sil
  9. Annem çok yapardı bu tatlılardan :) Yakın zamanda biz de deneyeceğiz bu tariften :)

    YanıtlaSil