23 Mart 2016 Çarşamba

Soslu Tavuk

Merhaba arkadaşlar çalışan hanımların yegâne kurtarıcısıdır pratik kızartmalar. Hele de benim gibi tavuk sever biriyseniz bayilicaksiniz leziz ve çok piratik bir tarif.


Mazemeler
Bifteklik Tavuk

Sosu için
3 tatli kaşigi tatli toz biber
1 tatli kaşigi karabiber
2 tatli kaşigi tuzot (marketlerde satiliyor)
Yarim çay bardağı sivi yağ 


Yapilişi 

Öncelikle sosu hazirlayalim geniş bir kabın içine pulbiber karabiber ve tuzotu koyalim sonra içine yarim çay bardağı sivi yagi koyalim hepsini çirpalim sosu çirpdiktan sonra tavuklari her iki tarafini iyice sosa batiralim hepsini sosa batirdikdan sonra geniş bir borcama dizelim yarim saat dolapta bekletelim yarim saat bekledikten sonra tavaya kızarcak kadar sivi yağ koyalim. Yağ kizdiktan sonra tavuklari koyalim her iki tarafi kirmizi olana kadar tavanin agzini kapali tutarak kısık ateşte yavaş yavaş kizartalim kizardiktan sonra patates ile servise hazir. afiyet olsun. :)

11 yorum:

  1. Ben çok severim ve sık sık da yaparım bu şekilde. Göğüs etini sevmem ama çok kuru gelir bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana tavuk olsun yeter her yerini her turlu yerim :))

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım:) tavuk gerçekten her haliyle kurtarıyor çalışan bayanları. Ben de pratik olduğu için tercih ediyorum;)

    YanıtlaSil
  3. İştah açıcı bir blog bayıldım :))ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  4. İştah açıcı bir blog bayıldım :))ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil