22 Şubat 2017 Çarşamba

ÇITIR BÖREK





Malzemeleri -Yufka
Sosu için;
-4 yemek kaşığı Un
-1 yemek kaşığı Sirke
-1 su bardagi Su
-1 su bardağı sıvıyağ

Sos malzemelerini bir araya katıp karistirin.
Yufkayi komple açıp yarısına hazirladiginiz sosu sürün. Sürdüğünüz sos arada kalcak şekilde yufkayı ikiye katlayın ve sigara böreginin buyuk versiyonu seklinde 4e yada 5e bölün. iç harcı ıçin ne hazirladiysaniz (kıyma,patates,peynir) iç harcinida koyup sarin. Üzerine kalan sosdan sürüp yumurta kullanmayin. Ben 200 derecede hizli pisirdim ama dikkat edin yakmayin. Çıtır çıtır çok lezzetli bir börek oluyor mutlaka deneyin afiyet olsun😊

6 yorum:

  1. deneyeceğimmmm şuraaaaa :) :)

    YanıtlaSil
  2. Aa bu sosu ilk defa duydum :) denemek istiyorum ama esim annesinin böreginden baskasini begenmiyor :) oda tel tel yumusak olandan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde kendinize yapın canim eşiniz annesinden yesin 😆 ama bence bunuda sevebilir bir deneyin 😊

      Sil
  3. Bu sosu ben yarım çay bardağı elma sirkesiyle yapıyorum ama su kullanmıyorum. Bunu da sizden öğrenmiş oldum bir dahaki sefere su da ekleyeyim 😊. Ellerinize sağlık teşekkürler paylaşım için sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil